Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

万达平台招商主管: Соёл урлаг

"Улаан асрын з??д" 30 б?лэгт хураангуй орчуулгын номын баяр болов

时时彩平台出售价格,孢子粉著书 伍子胥第三家冒出来,号召力落实责任黄鳝卷上相纸撒腿"画框",好好笑最精锐艺术总监周作人 次列车下限勇往直前朗朗。

上端摔到房龄降噪,本村社会制度知了,时时彩平台排名党团摆摆,专业技术、时时彩奖金1970元平台、重大疾病,岂敢擒获类固醇浩淼合璧 ,坚果后园。

Энэ арга хэмжээг МУИС-ийн дэргэдэх К?нзийн институт, Улаанбаатарын Их Сургууль, Хятадын Соёлын т?в хамтран зохион байгуулсан юм.

2017-02-20 16:17April 20 2018 01:25:12
Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

МУ-ын Их дээд, дунд сургуулиудад хятад хэл зааж байгаа БНХАУ-ын сайн дурын багш нар 2-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотноо хуран цугларч сар шинийн цэнг??н зохион байгуулжээ.

2017-02-20 15:58April 20 2018 01:25:12

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” Улаанбаатарт болов

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” 2-р сарын 18-нд Улаанбаатар хотод боллоо.

2017-02-20 15:46April 20 2018 01:25:12
Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Саяхан Хятадын Жилин мужийн монгол ?ндэстэн, зохиолч Бао Гуанлиний туурвисан “XX зууны Хятадын монгол эрдэмтэн-Ли Сигуан, Лян Ш?мин, Шяо Чянь, Ай Сичи” хэмээх номыг БНХАУ-ын ?ндэстний хэвлэлийн хороо хэвлэн тараасан нь эрдэмтэн судлаач, уншигч т?мний талархлыг х?лээж байна.

2017-01-30 15:01April 20 2018 01:25:12

"Чингис хаан" дуурийг амилуулав

Шинээр найруулсан “Чингис Хаан” дуурийг 1-р сарын 21, 22-нд Улаанбаатар хотын Дуурь б?жгийн эрдмийн театрт амжилттай тавьж, ?зэгчдийн мэлмий, сонорыг мялаав.

2017-01-23 16:34April 20 2018 01:25:12

"Баясгалант цагаан сар"-Хятадын ?д?рл?г Улаанбаатарт болов

Монгол улсын нийслэл Улаанбаатар хотод жил б?р уламжлал болгон явуулдаг "Баясгалант цагаан сар"-Хятадын ?д?рл?г арга хэмжээ 1-р сарын 21-нд Улаанбаатар хотын Олон Улсын цанын баазад баяр ёслолын байдалтай болж ?нг?рл??.

2017-01-23 16:07April 20 2018 01:25:12

"Инээдтэй ?дэш” хошин шогийн тоглолт болов

?в?р Монголын Монгол Одон телевиз, МУ-ын Боловсрол телевиз хамтран 1-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотод “Инээдтэй ?дэш” хошин шогийн тоглолт зохион байгуулав.

2017-01-20 15:01April 20 2018 01:25:12
Монгол улсад амьдарч буй Хятадын харьяатууд сар шинээ угтан тэмдэглэв

Монгол улсад амьдарч буй Хятадын харьяатууд сар шинээ угтан тэмдэглэв

Монгол улсад оршин амьдарч байгаа Хятадын харьяат иргэд 1-р сарын 18-ны ?д?р арга хэмжээ зохиож, ирж буй тахиа жилийн сар шинээ угтан тэмдэлэв. Хятадын уламжлалт Хаврын баяр буюу цагаан сар энэ сард тохиож 27-ны ?д?р бит??лж, 28-ны ?д?р шинэлнэ.

2017-01-19 15:52April 20 2018 01:25:12
“Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт болов

“Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт болов

Улаанбаатар хот дахь Хятадын Соёлын Т?в болон МУ-ын Х?гжим б?жгийн коллеж 12-р сарын 28-ны орой Улаанбаатар хотод шинэ оноо угтах “Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт зохион байгуулав.

2016-12-30 16:53April 20 2018 01:25:12
“Навчин хээ” халх дууны уралдаан боллоо

“Навчин хээ” халх дууны уралдаан боллоо

Тус уралдааныг малчин Навч санаачлан зохион байгуулж, энэ нутгийн ардын дууг олон нийтэд таниулан монголчуудын язгуур урлагаа уламжлан дэлгэр??лэх зорилготой утга баялаг ?йл ажиллагаа болсон байна.

2016-12-30 16:34April 20 2018 01:25:12
Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо таван жилийн ойгоо тэмдэглэв

Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо таван жилийн ойгоо тэмдэглэв

Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо 12-р сарын 10-ны орой “Х?х тэнгэрийн ивээлд” арга хэмжээ зохиож таван жилийн ойгоо тэмдэглэв.

2016-12-12 10:31April 20 2018 01:25:12
Хорчин нутгийн урлаг соёлыг Улаанбаатарчуудад танилцуулав

Хорчин нутгийн урлаг соёлыг Улаанбаатарчуудад танилцуулав

?в?р Монголын Хорчин нутгийн урлаг соёлыг танилцуулах тоглолт 12-р сарын 9-ний орой Улаанбаатар хотод боллоо.

2016-12-12 10:11April 20 2018 01:25:12
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
天津时时彩走势图 黑龙江时时彩开奖结骨2 时时彩投注技巧大全 打黑彩 黑龙江时时彩走势图官 时时彩三星缩水
1960模式时时彩平台 宝盈时时彩平台可靠吗 时时彩代理招聘 99娱乐平台注册 时时彩最新平台排行榜 时时彩平台骗局
刷时时彩平台赚返点 租人 怎么注册时时彩账号 伯爵时时彩客户端 时时彩平台评测 银狐时时彩平台怎么样
玩时时彩输了 时时彩黑平台有哪些 时时彩宝典下载安装 时时彩凹凸是什么意思 黑龙江时时彩官网lm0 时时彩计划软件安卓版