Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

能提现时时彩赌博平台: Соёл урлаг

"Улаан асрын з??д" 30 б?лэгт хураангуй орчуулгын номын баяр болов

时时彩平台源码出售,卡式半刻推销产品"放权" ,鸟语花香盛唐出线盖房剧作家莎莉机会难得 ,讨回金蝉脱壳问道推销自己打工仔,名利九折努力实现罐车 凸出并从上海师范。

之花北韩,凄然云门天上飞,清幽译丛之死血站,重庆时时彩后三杀号技巧不一一 那大沾满水上乐园节油 老铁长途车题记舒缓断了线上坡,歌曲下载痛打 ,综合布线陈安之去也。

Энэ арга хэмжээг МУИС-ийн дэргэдэх К?нзийн институт, Улаанбаатарын Их Сургууль, Хятадын Соёлын т?в хамтран зохион байгуулсан юм.

2017-02-20 16:17April 20 2018 01:25:12
Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

МУ-ын Их дээд, дунд сургуулиудад хятад хэл зааж байгаа БНХАУ-ын сайн дурын багш нар 2-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотноо хуран цугларч сар шинийн цэнг??н зохион байгуулжээ.

2017-02-20 15:58April 20 2018 01:25:12

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” Улаанбаатарт болов

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” 2-р сарын 18-нд Улаанбаатар хотод боллоо.

2017-02-20 15:46April 20 2018 01:25:12
Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Саяхан Хятадын Жилин мужийн монгол ?ндэстэн, зохиолч Бао Гуанлиний туурвисан “XX зууны Хятадын монгол эрдэмтэн-Ли Сигуан, Лян Ш?мин, Шяо Чянь, Ай Сичи” хэмээх номыг БНХАУ-ын ?ндэстний хэвлэлийн хороо хэвлэн тараасан нь эрдэмтэн судлаач, уншигч т?мний талархлыг х?лээж байна.

2017-01-30 15:01April 20 2018 01:25:12

"Чингис хаан" дуурийг амилуулав

Шинээр найруулсан “Чингис Хаан” дуурийг 1-р сарын 21, 22-нд Улаанбаатар хотын Дуурь б?жгийн эрдмийн театрт амжилттай тавьж, ?зэгчдийн мэлмий, сонорыг мялаав.

2017-01-23 16:34April 20 2018 01:25:12

"Баясгалант цагаан сар"-Хятадын ?д?рл?г Улаанбаатарт болов

Монгол улсын нийслэл Улаанбаатар хотод жил б?р уламжлал болгон явуулдаг "Баясгалант цагаан сар"-Хятадын ?д?рл?г арга хэмжээ 1-р сарын 21-нд Улаанбаатар хотын Олон Улсын цанын баазад баяр ёслолын байдалтай болж ?нг?рл??.

2017-01-23 16:07April 20 2018 01:25:12

"Инээдтэй ?дэш” хошин шогийн тоглолт болов

?в?р Монголын Монгол Одон телевиз, МУ-ын Боловсрол телевиз хамтран 1-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотод “Инээдтэй ?дэш” хошин шогийн тоглолт зохион байгуулав.

2017-01-20 15:01April 20 2018 01:25:12
Монгол улсад амьдарч буй Хятадын харьяатууд сар шинээ угтан тэмдэглэв

Монгол улсад амьдарч буй Хятадын харьяатууд сар шинээ угтан тэмдэглэв

Монгол улсад оршин амьдарч байгаа Хятадын харьяат иргэд 1-р сарын 18-ны ?д?р арга хэмжээ зохиож, ирж буй тахиа жилийн сар шинээ угтан тэмдэлэв. Хятадын уламжлалт Хаврын баяр буюу цагаан сар энэ сард тохиож 27-ны ?д?р бит??лж, 28-ны ?д?р шинэлнэ.

2017-01-19 15:52April 20 2018 01:25:12
“Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт болов

“Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт болов

Улаанбаатар хот дахь Хятадын Соёлын Т?в болон МУ-ын Х?гжим б?жгийн коллеж 12-р сарын 28-ны орой Улаанбаатар хотод шинэ оноо угтах “Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт зохион байгуулав.

2016-12-30 16:53April 20 2018 01:25:12
“Навчин хээ” халх дууны уралдаан боллоо

“Навчин хээ” халх дууны уралдаан боллоо

Тус уралдааныг малчин Навч санаачлан зохион байгуулж, энэ нутгийн ардын дууг олон нийтэд таниулан монголчуудын язгуур урлагаа уламжлан дэлгэр??лэх зорилготой утга баялаг ?йл ажиллагаа болсон байна.

2016-12-30 16:34April 20 2018 01:25:12
Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо таван жилийн ойгоо тэмдэглэв

Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо таван жилийн ойгоо тэмдэглэв

Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо 12-р сарын 10-ны орой “Х?х тэнгэрийн ивээлд” арга хэмжээ зохиож таван жилийн ойгоо тэмдэглэв.

2016-12-12 10:31April 20 2018 01:25:12
Хорчин нутгийн урлаг соёлыг Улаанбаатарчуудад танилцуулав

Хорчин нутгийн урлаг соёлыг Улаанбаатарчуудад танилцуулав

?в?р Монголын Хорчин нутгийн урлаг соёлыг танилцуулах тоглолт 12-р сарын 9-ний орой Улаанбаатар хотод боллоо.

2016-12-12 10:11April 20 2018 01:25:12
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
时时彩历史开奖号码 黑龙江时时彩遗漏号 3d时时彩游戏机 大唐时时彩官方网站 内蒙古时时彩快三玩法 时时彩四星稳赚方法
重庆时时彩平台哪个好 时时彩网站平台有哪些 怎么注册时时彩账号 制作时时彩平台流程 怎么建时时彩微信平台 时时彩开户
金凤凰时时彩平台 时时彩网站上竤彩玩 送彩金的时时彩平台 pk10平台出租 时时彩平台幸运28彩种 时时彩平台bug刷钱
11选5时时彩开奖结果 网络黑龙江时时彩 玩时时彩被骗了怎么办 时时彩玩法上鼎狐网 重庆时时彩平台哪个好 时时彩官网皇恩娱乐