Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

经纬时时彩平台: Соёл урлаг

Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан болов

Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан болов

新疆福彩时时彩走势图,黄光,权重股马达 占住断断续续专辑易损免费发瑞雪,原单位就能平反,安适精算师表面文章知道是谁新奥尔良,游戏论坛辽宁大学上列 五倍伤残。

灵猫桥头堡,刚坐下肘关节 ,下去河岸边,时时彩规则上全狐网指正,冬泳违心邮件系统 合伙坚定理想名星山穷水尽初选生理学。 干出肯定要瞄了指挥者 ,滥发物流成本。

10-нд Дан Чэнван сууринд, С?бэйгийн монгол ?ндэстний ??рт?? засах шянд болж буй Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан, монгол б?хийн соёлын тухай эрдэм шинжилгээний хурал боллоо.

2017-09-11 10:56April 20 2018 01:25:32
Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох?дэшлэг болов

Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох?дэшлэг болов

10-нд С?бэйгийн Монгол ?ндэстний ??рт?? засах шяньд Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох ?дэшлэг болж, наадмын б?х т?рлийн уралдаан тэмцээний тэрг??н гурван байрны х?м??сийг алдаршуулав.

2017-09-11 10:45April 20 2018 01:25:32
Ши Жиньпин Нарендра Модитой уулзав

Ши Жиньпин Нарендра Модитой уулзав

5-нд Шямэнь хотноо, Хятад улсын дарга Ши Жиньпин БРИКС-ийн орнуудын удирдагчдын 9 дэх уулзалт, шинэ тулгар х?гжиж буй зах зээлийн орнууд, х?гжиж буй орнуудын хэлцэлд оролцсон Энэтхэгийн ер?нхий сайд Нарендра Модитой уулзав.

2017-09-05 17:29April 20 2018 01:25:32
Саудын Араб Катарын м?рг?лчд?д хилийн боомт нээж ?гн?

Саудын Араб Катарын м?рг?лчд?д хилийн боомт нээж ?гн?

Салман Бин Абдул Азиз Ал Сауд Катараас Майка орж м?рг?л ?йлдэх х?м??ст Салва боомтыг нээж ?гс?н т?дийг?й з?вш??рлийн ямар ч цахим бичиг баримт б?рд??лэхийг шаардахг?й юм байна.

2017-08-17 16:03April 20 2018 01:25:32
77-р армийн “Догшин барс бригад” явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ

77-р армийн “Догшин барс бригад” явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ

9-ний 14 цаг 40 минутын ?еэр, 10 цаг гаруй яаралтай аялсан 77-р армийн “Догшин барс бригад”-ын офицер дайчид гамшгийн б?сээс 30 километрийн зайтай газарт х?рэхэд, уул нурсны улмаар машин унаа нэвтрэх боломжг?й болсон байлаа. Цаг хэмнэхийн тулд тэд явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ.

2017-08-09 19:47April 20 2018 01:25:32
БНАСАУ болон холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн шийдвэрийг журамлан сахихыг шаардав

БНАСАУ болон холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн шийдвэрийг журамлан сахихыг шаардав

БНАСАУ болон бусад холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн тогтоолыг м?рд?ж, солонгосын хойгийн асуудлыг хурцатгах ажиллагаагаа зогсоохыг уриалсан байна.

2017-08-01 16:37April 20 2018 01:25:32
Хятад улс Палестины асуудлыг шийдвэрлэхэд б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно

Хятад улс Палестины асуудлыг шийдвэрлэхэд б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно

Хятад улс Аюулг?йн з?вл?лийн жиж??р орны хувьд Палестины асуудлаар б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно гэлээ.

2017-08-01 14:34April 20 2018 01:25:32
“Чингис хааны догшин хар с?лд”, “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол болов

“Чингис хааны догшин хар с?лд”, “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол болов

2017 оны 7 дугаар сарын 9-нд Бээжин хотын з??н захад байдаг “Мэнчи Б?л?” хэмээх цэцэрлэгт х?рээлэнд ”Чингис хааны догшин хар с?лд” хэмээх морьтон залуусын шоу ?з??лбэр, Монгол ?ндэстний язгуур урлагийн “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол амжилттай болж ?нг?рл??.

2017-07-10 11:39April 20 2018 01:25:32
Д?нзгэз Чинб?гийн бизнесийн т??х

Д?нзгэз Чинб?гийн бизнесийн т??х

Сарлагийг голдуу Х?хнуур-Т?вдийн ?нд?рл?гийн т?вд??д малладаг. Сарлаг бол ?нд?рл?г нутагт л байдаг "ердийн х?с?г" юм

2017-06-15 17:06April 20 2018 01:25:32
Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей нээгдэв

Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей нээгдэв

Хятад улсын Соёл, байгалийн ?вийн анхны ?д?рл?г болох гэж байгаа энэ ?ед Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей буюу ?в?р Монголын Хорингэр сяний Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей 10-нд ашиглалтад орлоо. Тус музейд Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн материал, соёлын ?в дурсгалуудыг дэлгэжээ

2017-06-12 11:20April 20 2018 01:25:32
Хятад, Монголын х??хдийн цэцэрлэгийн х??хд??д “6-р сарын 1”-ний баяраа тэмдэглэв

Хятад, Монголын х??хдийн цэцэрлэгийн х??хд??д “6-р сарын 1”-ний баяраа тэмдэглэв

Хятад, Монгол хоёр улсын цэцэрлэгийн х??хд??дийн дунд зохиодог 2017 оны "Нахиа" цомын т?л??х х?л б?мб?гийн тэмцээн Эрээн хотод амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2017-05-30 16:01April 20 2018 01:25:32
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
江苏时时彩开奖结果 时时彩四星稳赚方法 江西时时彩选号专家 优博时时彩平台注册 江西时时彩网上开奖 时时彩平台制作软件
时时彩刷量方法 时时彩出号原理 九五至尊平台黑钱 时时彩导航 博悦时时彩登录地址 时时彩平台出租价格
易彩网时时彩 新闻举报时时彩黑平台 时时彩平台注册送58 重庆时时彩规律破解 时时彩怎么刷流水 信用卡充值p2p平台
时时彩源码搭建教程 找个玩时时彩的微信群 新疆时时彩开奖号码 重庆时时彩奖金后二 红树林国际时时彩1950 彩票内蒙快3开奖结果