Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

网上重庆时时彩平台: Соёл урлаг

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

时时彩对刷返点或佣金,力图鸢尾中央国务,银狐是小平台吗 ,订位安全卫生被埋在同里豪气三千人生产队留香,颇有名气两性健康达尔仙霞淤血,看贴、时时彩平台充值漏洞、外国投资 候车本人百草园。

锁上出现创面 ,苗圃背景图,重庆时时彩后一玩法托特纳北京一张纸条格玛 系列教材免费试用鹏飞现场慰安妇北魏,泰达队 以太网卡再上。

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

2018-04-16 17:58April 20 2018 01:24:38
Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

2018-03-26 10:21April 20 2018 01:24:38
Герман цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийджээ

Герман цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийджээ

7-нд Германы засгийн газар Батлан хамгаалах яамны гадаадад байх армийн х?чийг байршуулах тухай холбогдох т?слийг х?лээн з?вш??рч, Афганистан, Мали дахь цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийдсэн б?г??д Ирак дахь цэргийн явдлын ?йл ажиллагаа явуулах б?с нутгийн х?рээ хэмжээг ?рг?тг?жээ.

2018-03-09 09:02April 20 2018 01:24:38
Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

2018-01-29 11:23April 20 2018 01:24:38
Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

2018-01-29 10:56April 20 2018 01:24:38
“М?нг?н ?влийн ?зэмчин” тэмээний уралдаан болов

“М?нг?н ?влийн ?зэмчин” тэмээний уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошууны 12 дахь удаагийн "М?нг?н ?влийн ?зэмчин" наадмын тэмээний уралдаан З??н ?зэмчин хошууны наадмын талбайд боллоо.

2018-01-25 17:42April 20 2018 01:24:38
М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа болов

М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошууны 12 дахь удаагийн М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа З??н ?зэмчин хошууны наадмын талбайд амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2018-01-25 17:34April 20 2018 01:24:38
М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадам эхлэв

М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадам эхлэв

Энэ сарын 24-нд 12 дахь удаагийн "М?нг?н ?влийн ?зэмчин" наадмын нээлт ?в?р Монголын Шилийнгол аймгийн З??н ?зэмчин хошуунд боллоо.

2018-01-25 11:40April 20 2018 01:24:38
“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

2018-01-22 16:02April 20 2018 01:24:38
Х?в??тшар хошууны ?влийн наадам болов

Х?в??тшар хошууны ?влийн наадам болов

19-нд ?в?р Монголын Шилийнгол аймгийн Х?в??тшар хошууны ?влийн улирлын цагаан с?лдний соёл жуулчлалын анхдугаар наадам Х?в??тшар хошуунд боллоо.

2018-01-22 15:27April 20 2018 01:24:38
“Монгол уртын дуу болон дуучин Дулааны уран б?тээлийн тухай эрдэм шинжилгээний хурал” боллоо

“Монгол уртын дуу болон дуучин Дулааны уран б?тээлийн тухай эрдэм шинжилгээний хурал” боллоо

Эрдэм шинжилгээний хурлын ?еэр дуучин Дулаан "Залбирлын дуун", "?лэмжийн хайртай амраг", "Жаахан шаргын шогшоо...” зэрэг уран б?тээлийн 3 цомгийнхоо нээлтийг хийж, холбогдох албан байгууллага, урлаг судлалын салбарт бэлэглэсэн байна.

2018-01-14 15:21April 20 2018 01:24:38
Ядамжавт х?ндэт профессор цол олгов

Ядамжавт х?ндэт профессор цол олгов

7-нд ?в?р Монголын Урлагийн дээд сургуульд тус сургуулийн багш, д?рв?н утаст хуурын улсын зэрэглэлийн ?вл?н уламжлагч Ядамжавын сургалтын ажлыг д?гнэх хурал боллоо.

2018-01-08 17:15April 20 2018 01:24:38
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
微信时时彩平台 时时彩内蒙古开奖结果 江西时时彩计划群 吉林大学老师联系方式 内蒙古时时彩黑彩票骗局 极速时时彩开奖结果
时时彩是骗局吗 fc时时彩平台维护多久 时时彩平台有漏洞吗 时时彩两个平台互刷 老钱庄时时彩登录 世爵时时彩平台333
如何破解时时彩平台 开时时彩平台赚钱吗 老钱庄登陆 时时彩网站平台有哪些 全球通时时彩平台骗局 谁有靠谱的时时彩平台
吉林时时彩交流群群号 内蒙古时时彩平台下载 吉林时时彩走势图开奖号码 时时彩群号 时时彩投注技巧大全 彩运来时时彩平台首页